چگونه من می توانم بدون پیوند کلیه بازیابی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از بیماران پیوند کلیه کلیه به عنوان گزینه بهترین درمان، زمانی که بیماری کلیوی بدتر در نارسایی کلیوی را ببینید. با این حال، تمام بیماران با نارسایی کلیوی ممکن است این فرصت را به شرایط پیوند داشته باشد. ممکن است برای بهبود یافتن از نارسایی کلیوی بدون پیوند کلیه؟

پاسخ پیچیده است، زیرا باید در وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد. برای دریافت پاسخ به طور مستقیم، شما می توانید دکتر سلامت خود را آنلاین و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com .بنابراین کارشناسان کلیه در اینجا توصیف، می تواند به طور مستقیم پاسخ داد.

اگر هر دو کلیه به طور کامل شکست خورده اند و یا بیماران ادرار بیش از نیمی از سال را متوقف کرده اند، هیچ درمان های جایگزین برای پیوند کلیه می تواند کمک به دوباره بازیابی کلیه شکست خورده است.

کلیه ها از بیش از یک میلیون نفرون ساخته شده است. نارسایی مزمن کلیه یک فرایند است که در آن بافت به تدریج عملکرد کلیه از دست داده است. پیوند کلیه، دیالیز و تصفیه خون: هنگامی که تمام سلول های ذاتی کلیه نکروزه می شوند، بیماران تنها سه گزینه درمان داشته باشد. در میان آنها، تنها پیوند کلیه ممکن است بیماران مبتلا به شانس نارسایی کلیوی از بهبود می دهد.

اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه و یا که هنوز خروجی ادرار داشته باشد، پیوند کلیه نباید تنها گزینه شما باشد.

مانند سایر اندام، کلیه ها نیز برخی از توانایی خود شفا داشته باشد. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با عملکرد خاص کلیه، برخی از داروها و یا درمان می تواند به بهبود آسیب کلیوی از طریق مکمل تغذیه مناسب منجر شود و افزایش ظرفیت برای خود شفا سلول کلیوی معلول. در حال حاضر، چندین درمان زمان ثابت کرده اند و دوباره به نشان می دهد اثرات درمانی خود را در درمان نارسایی مزمن کلیوی. آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی، پاک کردن خون آلودگی درمانی هستند و سلول درمانی ساقه. با توجه به درجه آسیب کلیوی و شدت وضعیت بیماری بیماران، کلیه پزشکان کلیه خدمات چین می تواند مشخص است که درمان مناسب برای بیماران کلیوی است.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1939.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان مزمن نارسایی کلیوی بدون پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: